burgundy & black


H&M sweater (sister's), Zara Kids pants & hat, Topshop loafers & Bimba&Lola bag
Photos: B.

I am probably the last person on Earth to buy burgundy pants, actually I think I bought them so late the might be back in fashion again. And say hi to my new loafers! The leopard ones I have are probably the most worn shoes of 2011 so I though I could get them a bro ( "broafers" right? ). I wanted the same type but in navy blue, of course, the moment I want to get them, they got sold out in my size (always happens to me!), so I bought the black ones which are a little different and I probably need to break them before they get really comfy but I guess we have a candidate to the most worn shoes of 2012.

Jsem pravděpodobně poslední člověk na Zemi, co si koupil vínové kalhoty, de facto tak pozdě, že už se nejspíš zas vrací do módy. A pozdravte se s mými novými bačkůrkami! Moje leopardí jsou nejspíš nejnošenějšími botami roku 2011, takže jsem si řekla, že jim pořídím sourozence (bračkůrky- v angličtině to funguje o něco líp :D). Chtěla jsem stejný model v tmavě modré, ale samozřejmě mi je vyprodali v moji velikosti (to se mi teď stává pořád), takže jsem si koupila černé a nejspíš je musím trošku vychodit, než budou tak pohodlné jako ty leopardí, ale už teď myslím máme kandidáta na nejnošenější boty roku 2012.

44 comments:

  1. ty si úplne dokonalá!
    a nie si posledná, ja ich ešte nemám, dlho ich síce chcem, ale nikde mi ešte presne pre mňa nepadli do oka.
    čiapka ti moc sekne, proste celé je to dokonalé.
    Ja som si dnes objednala tieto papučky, chystám sa na ďalšie, nízke a pekné, takých mám málo.

    ReplyDelete
  2. Taky občas zavítám do dětského v ZAŘE a v H&M, ale s mými 180 cm mám omezený výběr oblečení :-), kalhoty by mi určitě nebyly. Ale loni jsem si v dětské ZAŘE koupila bomba sukni (se divím, že mi byla a řekla bych, že i trochu větší...) a dvě čepice. A do dětského H&M chodím pro trička a různé doplňky.

    ReplyDelete
  3. broafers je výbornej výraz :D
    a ty jsi ženo opět zcela dokonalá!

    ReplyDelete
  4. skvela kombinacia a tie gate su najlepšie vinove ake som za poslednu videla! a nie nie si posledna, ja ich stale nemam :D prave preto, ze bol okolo nich taký ošial, ze som ich nekupila a teraz ich uz jednoducho nechcem :D ale tieto tvoje vyzeraju supersky!

    ReplyDelete
  5. Skvělé!Tahle kombinace se mi moc líbí.
    PS:Jsem ráda,že teď tak často přispíváš.Máš skvělé outfity.:)

    ReplyDelete
  6. Krásné legíny, mám stejné, jen v navy barvě :D

    ReplyDelete
  7. Tohle ti super sluší, krásně v tom vynikne tvoje postava :)
    Jinak ted o Vánocích jsem dělala úklid a našla jsem svůj wishlist někdy z října a měla jsem tam přesně tyhle legíny, sakra, zapomněla jsem na ně, teď už je asi neseženu..

    ReplyDelete
  8. nejlepsejsi adel, momentalne pro me nejoblibenejsi blog :)

    ReplyDelete
  9. Úžasné! Ta čepka ti hrozně sedí a vínové kalhoty jsou skvělé! :)

    ReplyDelete
  10. skvela ako vzdy! len mi prosim prezrad, cim fotis a aky mas objektiv? to by ma fakt zaujimalo, lebo mas super fotky... (a ja uz fakt zacinam setrit na novy fotak!) :))

    ReplyDelete
  11. Waau super look:)

    ReplyDelete
  12. jsi perfektní !!! ty kalhoty jsou krásné !

    ReplyDelete
  13. taky mam dětský zara vínový kalhoty...a jsou obrovský:D...chtěla bych vidět to dítě, co je má teoreticky oblíct

    pragueneedsmorestyle

    ReplyDelete
  14. Vínová je nejlepší! Taky chci takový bačkůrky.

    ReplyDelete
  15. Pěkný!


    http://adelinwonderland.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. teda ja jsem rada, ze jsou mi v zare dospely velikosti...nasoukat se do detskejch kalhot, no haha

    a kde mas v tyhle zime ponozky?

    ReplyDelete
  17. parádne fotky :)
    a skvelý outfit ! :)

    ReplyDelete
  18. Veľmi ti to pristane. Tie topánočky vyzerajú krásne a pohodlne :D

    ReplyDelete
  19. Moc ti to sluší! Taky vínové kalhoty vlastně vůbec nic vínového nemám, dřív se mi ta barva líbila, ale teď je jí nějak všude moc. Botky jsou super!

    ReplyDelete
  20. moc pěkná kombinace a botky jsou super!
    P.S.http://katefashionstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. I just saw your pic in chictopia and I had to see you blog and what a surprise, you live in Barcelona too!!! me encanta tu estilo y tu blog, nueva seguidora!!

    amaia
    http://maiubcn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Adélka tak toto sa ti podarilo, krásna kombinácia!!

    whatluciadid.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. náhodou jsou super! :)

    http://michellecakova.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Ty černé botky jsou super, přiznám se, že z těch leopardích jsem měla osypky (ty já mám ale ze všeho se zvířecím vzorem :)
    Všechno dohromady to působí hodně dobře, dneska dobrá volba. A obdivuju tě za ty dětské kalhoty :)

    ReplyDelete
  25. Najlepšie nohavice!! :) a milujem tú kombínáciu s tým svetrom :)

    ReplyDelete
  26. a začala se mi jaksi líbit vínová!

    ReplyDelete
  27. To s tou vínovou je záhada.
    Četla jsem, že filaovou a vínovou máme vyhodit ze šatníků a na druhou stranu všude na blozích vidím zástup těchto barev...No, někdy se v tom nevyznám. Aole jedno vím jsitě-tyhle kalhoty jsou krásné.

    A zdravím bačkůrky!

    !SOUTĚŽ!

    ReplyDelete
  28. do rámiku s tebou! sakra loafers potrebujem na jar aj ja!

    ReplyDelete
  29. Super outfit! Já třeba nic vínového nemám :D Kde se stala chyba?

    ReplyDelete
  30. a prý už tahle barva zase končí :D no co, za tyhle kalhoty to určitě stojí! ;)
    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Love this! x www.casualglamorous.com

    ReplyDelete
  32. Safra, to je kost!!! ;)
    Ne, nejsi poslední, ještě zbývám já. Ale vzhledem k tomu, že jdu naprosto mimo módní vlny, tak je mi to i celkem jedno. Momentálně mě nejvíc trápí představa, že budu nucena vytáhnout zimní kabát :(

    ReplyDelete
  33. tahle čepicoklobouk? se mi hrozně nelíbí:D ale takovéhle bačkůrky bych naopak brala hned!

    ReplyDelete
  34. tenhle outfit se moc poved, má šmrnc :-)

    ReplyDelete