i did it again

H&M cardigan & dress, Bimba&Lola bag, Uterqüe shoes
Photos:R.
Yes, I did buy a new pair of shoes, and yes, they are high heels again, and yes, again they are two toned like the majority of things I am getting lately. But then again, I haven't been amazed by any pair of shoes in a long time and these could not leave my mind since I saw them for the first time two or three weeks ago. For being far of what being basic is, they work well with a surprisingly high amount of outfits and add that je ne sais quoi to a boring one. So yes, this outfit would be close to boring, but then again, I have The Shoes.

Ano, koupila jsem si nové boty a ano, jsou opět na vysokém podpatku a ano, jsou dvoubarevné, jako plno jiných věci, co jsem si v poslední době pořídila. Na druhou stranu mě ovšem žádný pár už dlouhou dobu nezaujal a tyhle jsem nemohla vyhnat z hlavy už dobrých pár týdnů. Na to, že se podstatně vzdalují od mé představy základních kousků, si rozumí s ohromným množstvím kombinací a dodají to je ne sais quoi i těm nejnudnějším. Takže ano, tenhle outfit by se nudě trošku blížíl, na druhou stranu mám na sobě ty boty.

48 comments:

  1. Mě to přijde naopak vkusné a elegantní. Není to přeplácené a vynikneš, za mě jedno velké ANO!

    A boty jsou krásný, univerzální a kombinovatelný.

    Spočítala sis už na kolik tě vyjdou na jedno nošení? :P

    ReplyDelete
  2. Skvělá koupě..ty boty jsou DOKONALÉ!Závidím:)

    http://ina-tina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. dokonalé!!! vážně nádhera a nepřestávám ti závidět kabelku...aach

    ReplyDelete
  4. jsou dokonalý! vkusný a krásný

    ReplyDelete
  5. Jsou přesně takové jako - všechny komentáře nad tím mým.:)
    Narozdíl třeba od creepers, které mě připadají příšerné a totálně zabíjející jakoukoliv krásu ženské nohy..

    ReplyDelete
  6. Neni to vůbec nudný! A ty boty jsou nádherný! :)

    ReplyDelete
  7. boze! az te v nich potkam servu je ze tvych nohou...jsou vazne skvele!

    ReplyDelete
  8. Zbožňujem tie topánky, sú dokonalé :D

    ReplyDelete
  9. jsou super!a příště je vyfot i z boku,zajimal by mne podpatek:)

    ReplyDelete
  10. no tak ty jsou dokonalý!!! Bože ty jsou fakt nádherný!

    ReplyDelete
  11. černobílá není nikdy nudná! a plus ty boty - prostě nádhera!
    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Mě prostě hrozně baví, jak píšeš :) první věta, a donutí mě to číst až do konce!

    ReplyDelete
  13. a dobre si spravila !
    sú šité presne na tvoju nožku.

    ReplyDelete
  14. you just gave me OMFG-i-need-those feeling.

    ReplyDelete
  15. Ano, taky bych si dala říct, jsou krásný :)

    ReplyDelete
  16. veľmi dobré, také že dotiahnu aj jednoduchý look.
    celé moc pekné.

    ReplyDelete
  17. tie topánky ♥ a krásny svetrík :)

    ReplyDelete
  18. Celý se mi to líbí, kromě bot :( .. co člověk, to názor.

    http://cherrynky.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Ty boty jsou, jak tu všichni říkají, fakt super!

    Honzouš

    ReplyDelete
  20. ty boty jsou moc pěkný /a tvý nohy taky/

    ReplyDelete
  21. jsou krásný, udělala bych to stejný:)

    ReplyDelete
  22. Co si budeme povídat, tyhle boty jsi tam nechat fakt nemohla.)

    ReplyDelete
  23. Hmmm, myslím, že to byl povedený kup! =)

    ReplyDelete
  24. Krásné, chválím! http://katefashionstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. tyhle boty se z hlavy vyhnat nedaj, to je jasný :)

    ReplyDelete
  26. Tak takový boty jsem ještě neviděla:0)
    http://curllygirll.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Ty boty jsou vážně skvělé!

    ReplyDelete
  28. Nedivím se, že jsi na ně celou dobu myslela. Jsou opravdu krásné. I když abych pravdu řekla, mi na chvilku připomněly takové utěrky, nemůžu si teď vzpomenout na přené jméno.)...Ale to byla opravdu jen chvilková reakce.

    ReplyDelete
  29. super boty :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. tie sú také zvláštne a jedinečné, že sú až pekné :D

    ReplyDelete
  31. uuuch asi miluji tvůj botičkový vkus!

    ReplyDelete
  32. ty boty jsou neskutecne krasne a souhlasim s tim, ze okoreni kazdy outfit!

    ReplyDelete
  33. Botky jsou vážně nádherné!!a celý outfit je super
    http://boualexa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. AMEN.proste si mega!:))čo outfit to bomba

    ReplyDelete
  35. je skvělý jak je to jednoduchý
    a boty jsou supr, zajímavý :)

    ReplyDelete
  36. So in love with these shoes - they are perfection!

    <3 Shawna
    http://serpentinestreets.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Niiice <3 You have some really good taste!

    ReplyDelete