hang me up to dry

H&M jacket, Uterqüe bag & sweater, vintage shirt & Topshop loafers
Photos: Alban

I seriously love this jacket. It goes so well with so many things that nothing goes well with it is hard to believe it. I am so looking forward for wearing it bare-armed in spring. Actually it is too bad the mint collar does not show very well because the navy blue looks just terrific with it. For one of the upcomming days I have a little DIY project in my head, I have one thing missing (and you guessed it, it is glue- no DIY project is complete without some glue)and I hop it is going to be awesome, like most of my DIYs haha.

Asi jsem si vážně zamilovala tuhle bundu. Hodí se dokonce i k věcem, ke kterým se nic nehodí, což je těžko uvěřitelné. Už se těším jak ji budu na jaře nosit jen s holýma rukama. Taky je trošku škoda, že není moc vidět ten mátový límeček, protože společně s tmavěmodrou vypadá prostě úžasně. V jednom z následujících dnů mám v plánu uskutečnit jeden udělej si sám projekt. chybí mi u jen jedna věc (a tou je lepidlo, protože žádný udělej-si-sám projekt není bez lepidla kompletní), a doufám, že výsledek bude legendární, ostatně jako všechny mé projekty.

34 comments:

  1. jsi nejlepší cold war kid!

    ReplyDelete
  2. Mam na tobe nejradeji, jak si davas bachy na to male drobnosti - viz "matovy limecek".:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. v tom je ta celá sranda žejo, protože jinak by tenhle ensámbl nestál zanic :D

      Delete
  3. Mne sa páči všetko až na tú bundu :) Ale inak krásne!!!

    GIVEAWAY whatluciadid.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. mně se strašně líbí ty brýle! a těším se na projekt udělej si sám :D

    ReplyDelete
  5. ty si majsterka školáčkovských lookov! a límeček je mega!

    ReplyDelete
  6. I love your style and your blog! Lovely!
    xoxo,
    Fashionhypnotised girl

    ReplyDelete
  7. Adélko,nevíš kolik ta bunda stojí? A nevíte někdo, jestli už je v ČR? :) J8 jí hrozně potřebuju! A vypadáš skvěle.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Měla by, myslím, stát 1299 kč, pokud si to správně pamatuju... A v Čechách už by taky měla být, buď v Myslbeku, nebo na Václaváku :)

      Delete
    2. Díky,díky už jí mám! :D

      Delete
  8. chválím cold war kids! :)

    http://deerwithorns.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. nevím, jestli to vyzní dostatečně jako kompliment, ale vypadáš fakt roztomile!
    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. juj slniečko!
    inak si kočka, hlavne bundička a sukňa tiež!

    ReplyDelete
  11. Mně se moc líbí sukně, punčošky a boty! A jsem zvědavá na DIY, taky se na jeden chystám. :)

    http://stylebyveronika.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. cool both!

    xxx
    novy outfit na www.cristeene.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Mě se spíš zdá, že ti ta bunda zbytečně kazí siluetu (zvlášť takhle otevřená je trošku krabicoidní), ale tak nemůže se mi pořád zdát, že se oblíkáš perfektně, což? :-)
    E-Linda

    ReplyDelete
    Replies
    1. taky že se neoblíkám perfektně, nevidím důvod, proč by se všem mělo všechno líbit :)

      Delete
  14. Mátový límeček tomu dodává parádní šmrnc! :)

    ReplyDelete
  15. velké přiznání: já tu bundu asi miluju!

    ReplyDelete
  16. suknička supeer, aj celé to super vyzerá dokopy ;)

    ReplyDelete
  17. Perfect, love that skirt! www.casualglamorous.com

    ReplyDelete
  18. jej, tak to se mi nelíbí. Kompletně nelíbí. Souhlas s E-Lindou. Ale tohle je jediná výjimka, jindy se mi tvé kombinace líbí moc! Vero

    ReplyDelete
  19. Bunda je parádní kousek a ten detail - mátový límeček :)

    U mě na blogu je giveaway !!
    http://code-of-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Bundička Ti vážně sekne! Je parádní! A celkově skvělá kombinace jednotlivých kousků v outfitu;)

    ReplyDelete
  21. Pěkná bunda, http://katefashionstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Pěkná bunda:0)
    http://curllygirll.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Ta bunda je vazne skvela!!
    http://fashionobsessionbyv.blogspot.com/

    ReplyDelete