cheap & chic

H&M  scrunchie & Zara Kids hat

Accessories are an amazing way to update your wardrobe for very little money (breaking news, I know). I have been looking for this gold ring crunchie since I have seen it on some blog, but I have never seen it in stores. A big thank you comes to the girls from the H&M showroom who can do miracles and grabbed it for me when it "appeared out of nowhere". The hat is a sales score, don't laugh at me for shopping in the kids' department since they have amazing pieces that usually cost half the adult price and this one was no exception. I wanted in in brown but didn't find it in my size, so I am content as well with this one. And a wink comes to Lili!

Doplňky jsou opravdu nejlepším způsobem, jak málo peněz osvěžit šatník (převratné novinky, že). Tuhle zlatou gumičku jsem hledala od té doby, co jsem ji viděla někde na internetu, ale nikdy jsem ji nezahlédla v obchodech. Velké díky tedy patří děvčatům ze showroomu H&M, které dokáží zázraky a vzaly ji pro mě, když se "zčistajasna objevila odnikud". Klobouček je úlovek ze slev a nesmějte se mi kvůli nakupování v dětském oddělení, mají tam skvělé věci za polovinu ceny dospěláckých a tohle není vyjímka. Původně jsem jej chtěla v hnědé, ale už nezbývala moje velikost, takže i s tímhle jsem spokojená. Posílám mrknutí Lilince!

25 comments:

  1. Kde inde ako v detskom sa dajú kúpiť rozkošné sponky a náramky? :D

    ReplyDelete
  2. jak ta gumicka do vlasu fungue? :)

    http://ivetsperspective.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Já ji taky strašně dlouho hledala a už ji mám asi tak týden doma a nosím ji snad každý den. Přemýšlím, že si koupím pro jistotu ještě jednu, kdybych tuhle náhodou ztratila :-D

    ReplyDelete
  4. Tu gumičku bych taky brala...

    ReplyDelete
  5. ja tiez nakupujem aj v detskom. som drobec. a napriklad v detskom HMku su mi niektore veci aj velke :D ehm

    ReplyDelete
  6. ta gumička je senzační :) a klobouček taky, co na tom, že je z dětského, když je hezký a padne, tak proč ne ;) já mám třeba věci i z pánského oddělení :D

    ReplyDelete
  7. Tiež nakupujem v detskom oddelení! Všetko od 128 hore je mi dobré :D

    ReplyDelete
  8. Gumička je skvělá. Já občas nakupji v dětském a máš pravdu s těmi cenami. :)

    ReplyDelete
  9. ten kloboucek je bozanskej:) hned te vidim nekde v sedle ! :)

    ReplyDelete
  10. Dětská Zara je nejlepší náhodou! Chystám se tam pro jeden slevový elektricky modrý svetřík zrovna :)

    ReplyDelete
  11. gumička je skvelá, len som ju nikde nenašla :/ asi musím lepšie hľadať.
    a detské oddelenia sú super, to je moja vždy posledná nádej keď nikde nič nenájdem a v H&m majú krásne detské veci :D

    ReplyDelete
  12. Krásný klobouk i gumička, taky jsem nadšenec doplňku a ozdob, se vší skromností si Vám dovolím dát svůj odkaz na můj nový blog, který tvořím od listopadu, za komentář i výtku budu ráda, děkuji a přeji hezký večer Kate
    P.S.http://katefashionstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. ta gumička je perfektní !! megamoc !

    ReplyDelete
  14. s nákupy v dětském máš absolutní pravdu, o polovic levnější a často i hezčí :D

    ReplyDelete
  15. takovej klobouk chci takyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!

    ReplyDelete
  16. Aj ja mám ten krúžok-gumičku na vlasy..je krásna :-)

    GIVEAWAY Rimmel Lipstick by Kate

    ReplyDelete
  17. Ivet, ono je venitř v tom kroužku připevněná gimička, ta se dá normálně na vlasy a kolem ní se pak jakoby sevře ten kroužek.
    Simone & Čajová: můžu vědět, kde jste ji našly? :)

    ReplyDelete
  18. ta gumička je skvělá:) a klobrc ti sluší:))

    ReplyDelete
  19. ta gumička je fakt cool, nedávno jsem ji viděla v HM a nebyla jsem si jistá, jak to bude vypadat, ale přesvědčilas mě,že je super!!!

    ReplyDelete